ممکن است ترین ها منجر به افزایش آلودگی مدفوع در دست ها شده باشد. یکی از محدودیت ها ناتوانی در ارزیابی میزان تغییر در عمل شستن دست مردمک پس از استفاده از توالت در گروه های مختلف مطالعه بود، زیرا هیچ مشاهده ای انجام نشد.
این یافته ها نشان دهنده نیاز به درک بیشتر نقش سرویس بهداشتی و تهیه صابون دیترون برای جای جوش بر رفتارهای دانش آموزان و مواجهه با مدفوع در مدارس است.
در ماه مه 2010، یک کارآزمایی تصادفی خوشه ای در 60 مدرسه ابتدایی در استان نیانزا، کنیا، به منظور تامین و نظارت بر تامین مواد تمیزکننده نگهداری توالت و صابون پودری برای ساخت آب صابون برای شستن دست اجرا شد.
هدف اولیه این کارآزمایی تعیین اینکه آیا بهبود شرایط سرویس بهداشتی مدارس باعث کاهش غیبت در مدارس می شود یا خیر بود. توجیه و یافته ها برای جزء تمیز کردن توالت در این کارآزمایی در مقاله آینده مورد بحث قرار می گیرد.
هدف این مقاله ارزیابی این است که آیا از بین بردن چالش تهیه صابون مدارس با عرضه صابون به مدارس به طور منظم، شستشوی دستها با صابون را افزایش میدهد و حضور E. coli را روی دستهای دانشآموزان در مدارس ابتدایی در استان نیانزا، کنیا کاهش میدهد.
علاوه بر این، این مطالعه به بررسی اثرات جنسی و درک مردمک از استفاده از آب صابون و شرایط شستن دست می پردازد.
این سالهای 2007 و 2009، یک کارآزمایی خوشهای تصادفی که اثرات بهداشتی و آموزشی مداخلات مختلف WASH مبتنی بر مدرسه را ارزیابی میکرد.
توسط برنامه SWASH+ در 185 مدرسه در سه لایه جغرافیایی در استان نیانزا، کنیا انجام شد. 18،22-25 مدارس برای این مطالعه از آن مدارس در مطالعه قبلی SWASH+ انتخاب شد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.