سدریک کالهون، مدیر عامل بنیاد امنیت و ایمنی درب ضد سرقت ورودی ساختمان میگوید که ذینفعان مدرسه باید پیامدهای ناخواسته اجرای فناوریها را برای جلوگیری از تیراندازی فعال در نظر بگیرند.
چند سال پیش، این بنیاد کمپینی به نام باز کردن درب ضد سرقت ایمنی مدرسه را آغاز کرد که هدف آن روشن کردن اهمیت قفل کردن و نه مسدود کردن درها بود.
کالهون می گوید، تمرکز اصلی باید بر تامین امنیت زندگی و امنیت برای ذینفعان مدرسه، دانش آموزان و کارکنان به روشی عملی باشد.
کالهون میگوید: «میتوان از موانع یا راهحلهای دیگر برای جلوگیری از ورود آدم بد استفاده کرد، اما همچنین میتواند مانع از خروج کسانی که درب ضد سرقت داخل قفل شدهاند یا وارد شدن اولین واکنشدهندهها شود، شود». کلید در بحران های مدرسه به تأخیر انداختن پیشروی مهاجم است.
در واقع، پس از چندین تیراندازی در مدرسه، از جمله ویرجینیا تک، دبیرستان Platte Canyon و West Nickel Mines Schoolhouse، اولین پاسخ دهندگان به طور عمومی مشکلات دسترسی به کلاس های محصور شده را مورد بحث قرار دادند.
گریس میگوید در مورد درب ضد سرقت کلاس با پنجرههای روی یا در کنار درها، در حالی که اجرای شیشههای ضد گلوله میتواند مفید باشد، اگر خود درب ضد سرقت ضد گلوله نباشد یا چارچوب تقویت نشده باشد، چنین اقداماتی سطحی را فراهم نمیکند.
بازدارندگی که ممکن است انتظار داشته باشید “اگر درب ضد سرقت کاملاً جدید نصب می کنید، درب ضد سرقت مقاوم در برابر گلوله بسیار منطقی هستند.
اما وقتی در حال مقاومسازی هستید، ممکن است در حال نصب شیشههای تقویتشده باشید، اما اگر چارچوب و درب ضد سرقت تقویت نشده باشند، گلولهها از داخل درها عبور میکنند.»
گریس اضافه می کند که مسیر یک تیرانداز فعال به فرصت برمی گردد. اگر کلاسهای درس دارای پنجره هستند، اولین و کاربردیترین اقدام این است که به دانشآموزان، کارکنان و مدیران آموزش دهیم که در صورت وقوع یک سناریوی تیراندازی از هر نقطه دیدی پنهان شوند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.